jemand aus der schweiz hier:-)

allgemeines Diskussionsforum

Moderatoren: Jan, Webmaster

emerita

Re: jemand aus der schweiz hier:-)

Ungelesener Beitrag von emerita » So Mär 25, 2018 6:25 pm

hallo jo3n und all andere wos lesed:)
ich chum usem kanton züri, bi 27i und ha sit 10jahr e narkolepsie, allerdings au nur e schwachi, d.h. ich chan schaffe ohni grossi problem und bi au sus im alltag chum igschränkt. trotzdem ishs immer wider thema, u.a. nöd Autofahre, i blöde Situatione ischlafe (sitzige, zmitst i gspräch, etc.). ich fends ebefalls sehr spannend mal öper ztreffe wo das au kennt. aso ich wer sofort debi bime treffe da ide schwiz. weiss hald nöd wie oft ihr idem forum lesed, ich ha euii iträg da ja au nöd sofort xeh und wiemers am gschidste weti organisiere. mail oder doodle oder so?

liebe gruess und eu vill chraft im alltag!
emerita

pesce_7_10

Re: jemand aus der schweiz hier:-)

Ungelesener Beitrag von pesce_7_10 » Mo Apr 08, 2019 12:04 pm

guete Tag

Ich chume usem Kanton Schwyz, gnau gnoh vo Arth, und bin 24ii
Han jetzt 3-4 Jahr Narkolepsie, au eher en Schwachii Form mit Kataplexi (aber selte), hans bis jetzt usghalte ohnii Medikament.

Beruflich gseh bini glernte Möbelschriener, han no bis endi Jahr temporär gschaffed gha als Fenstermonteur.
Momentan schaffi ned usem eifache grund dasii no am Luege bin wasii in Zuekunft mache will (Umschuelig), Wegem berufsrisiko.

Bezüglich IV han mich mal vor paar jahr ahgmeldet gha, han au es Gspröch mit ihne gha hed alles Positiv tönt (vorallem Umschuelig, wegem Berufsrisko), jedoch bini Abglehnt worde da ich mich z'wenig lah therapiere han (Also kei Medis nimme)
S`lustige findi eifach das usem Berich vo ihne (IV) ich 100% Arbeitsfähig bin, Sprich darf vo ihne us ufs Baugrüst leitere oder mit Tischfräsene usw. schaffe.
Obwohl es ja scho gnueg schriener gid wo mit 8 Finger 10 Bier bstelle wend.

würd mich au mal freu wenn mer sich mit verschiedene Persone ustusche chönnt, über euchii erfahrige mit dem Ganze.

Gruess Pascal

Ps. chönnt au es Mail schriebe pesce_7_10_17[at]hotmail.com
Zuletzt geändert von Webmaster am Mo Apr 08, 2019 10:42 pm, insgesamt 1-mal geändert.
Grund: Emailadressenlink herausgenommen, weil Spammer dies meist Auszunützen wissen

Antworten